[WYWIAD] Yura dla WKorea

Słyszałem, że odwiedziliście 3-4 różne miejsca podczas kręcenia. Łatwo było Ci tak jeść?

Nie było problemu, bo jestem dobra w jedzeniu, a to, co jadłam było naprawdę smaczne. Ale po takiej ilości jedzenia obawiałam się, że przytyję, więc po nagraniach bardzo o siebie dbałam. Jest trochę trudno jeść, bo jest to czas, kiedy nie mogę zrezygnować z jedzenia.

Założę się, że jesteś bardziej zestresowana w dormie.

Kiedy zostałam zaproszona do <Tasty Road> wyraz twarzy naszego szefa bardzo się zmienił. Ale przecież zawsze możemy zrzucić trochę wagi po jedzeniu.

Ale skoro comeback Girl’s Day się zbliża, nie masz z tym problemu? Pewnie chciałabyś trochę zrzucić, żeby wyglądać jeszcze lepiej na scenie.

To prawda. Ale kiedy zbliża się comeback, członkinie zaczynają jeść jeszcze więcej. Mamy naprawdę bardzo dobre apetyty.

Kto według ciebie je najwięcej?

Hyeri jest w tym bardzo dobra.

Jesz najwięcej kiedy jesteś ze swoimi członkiniami?

Chyba tak. Jem w domu, a potem wszystkie często chodzimy do restauracji.

Gotujesz?

Gotowaniem najczęściej zajmuje się Sojin, ale ja też się tym ostatnio zainteresowałam. Umiem zrobić ostrego duszonego kurczaka i potrawkę z makaronem sojowym. Smakuje im, więc gotuje się jeszcze lepiej.

Jest jakieś konkretne danie, które jesz kiedy się denerwujesz?

Kiedy czuję się źle idę do restauracji z duszonym kurczakiem i tteokbokki, którą bardzo lubię. Proszę ich wtedy, żeby zrobili je jeszcze bardziej ostre. I butelkę piwa? Minah nie potrafi jeść ostrych dań, więc zawsze poddaje się pierwsza. Później Sojin i Hyeri. Ja zostaję ostatnia. Mniej więcej tak się uspokajamy.

Podobno bardzo lubisz mięso. Dasz nam jakieś wskazówki, żeby było jeszcze smaczniejsze?

Jem mięso już od dawna, więc mogę coś polecić. Jeśli macie zamiar jeść wieprzowinę lub kaczkę, zamówcie do tego szczypiorek i kimchi.

Robisz coś nowego w <Tasty Road>. Jesteś osobą, która się nie boi?

Tak myślę. Mam powody, dla których lubię jedzenie, ale <Tasty Road> daje mi nowe doświadczenie i myślę, że to świetna zabawa, dlatego zdecydowałam się dołączyć do obsady. Razem z Minjung chciałyśmy pokazać się ze strony, której jeszcze nigdy nie widzieliście.


Skan: DC Girlsday
ENG: starlightminah
PL: Minyoung (@PolishDai5y)
Prosimy o podawanie źródeł jeśli korzystacie z naszych tłumaczeń.

Informacje o Mirae

ㄴ.ㅇ.ㅅ.ㅌ // Mapsi // Dai5y // Inner Circle
Ten wpis został opublikowany w kategorii Girl's Day, Tłumaczenia, Wywiad, Yura i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz